WSPÓŁPRACA ZE SOBĄ

Uczniowie współpracujący z sobą w grupach majązwykle wyższy poziom pewności siebie, a uczenie koncentruje się bardziej na uczniu podejmującym naukę. Zmiany wywołane przez wprowadzenie technologii do szkoły mają bardziej ewolucyjny niż rewolucyjny charakter (por. Internet, 35).   Uczniowie zaczęli przywiązywać wagę do stosowania technologii w swojej pracy, wiedząc, że ich zaangażowanie w tej sprawie będzie podlegało ocenie nauczyciela.Nierzadko nauczyciele byli zdumienijak szybko uczniowie uczą się korzystać ze skomplikowanych programów i urządzeń z dziedziny tech­nologii informatycznej.   Okazało się, że technologia przyczynia się do wykonywania powtarzających się elementów pracy, ale również może być wykorzysty­wana do wizualizacji i prezentowania wyników badań, zwłaszcza ważnych, abstrakcyjnych elementów badań.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *